انقلاب سوم - بصیرت

 “اگر می‌خواهید که در نماز حواستان پرت نشود، سه بار به طرف چپ خود تف کنید تا شیطان فراری شود!!!”

به گزارش رصد نیوز؛ مولوی عبدالرحیم ملازاده، کارشناس شبکه وهابی وصال در جدیدترین فتوای خود اعلام داشت: “اگر می‌خواهید که در نماز حواستان پرت نشود، سه بار به طرف چپ خود تف کنید تا شیطان فراری شود!”

حال اینکه سند چنین فتوایی چگونه به دست کارشناس شبکه ضاله رسیده است، نکته ای مضحک به نظر می‌رسد. گفتنی است که شبکه وصال با پشتوانه فرقه ضاله وهابیت برای اهل سنت داخل کشور برنامه پخش می‌کند و هر از چند گاهی با اظهار نظرات مضحک و عجیب کارشناسان خود از قبیل ملازاده، بساط تمسخر خویش را فراهم می‌سازد.

مولوی عبدالرحیم ملازاده متولد ۱۳۳۷ معروف به دکتر ملازاده؛ برادر عبدالعزیز ملازاده نویسنده، پژوهشگر و از روحانیون سنی سیستان است وی از مخالفین جمهوری اسلامی و از مجریان و پایه گذاران شبکه وهابی وصال فارسی می‌باشد. وی در سال ۱۹۷۹ میلادی در دانشگاه اسلامی مدینه پذیرفته شد. برای تکمیل تحصیلاتشان به دمشق رفته و در سال ۱۹۸۴ از دانشکده شریعت دانشگاه دمشق فارغ‌التحصیل گردید. فوق لیسانس را از دانشکده امام اوزاعی در بیروت گرفته و پایان نامه ای با عنوان: «تحول الفکر الإسلامی فی إیران من السنة إلى الشیعة خلال العهد الصفوی» نوشت. وی همچنین مؤسس «جامعه اهل سنت ایران» در لندن می‌باشد.

مسئله تمسخرآمیز دیگر اینکه چنانچه ملازاده در صف نماز ایستاده باشد؛ تکلیف نمازگزار سمت چپ او چیست؟!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد